Fortfarande nere

Dagbok.net är fortfarande nere eftersom vår bredbandsleverantör inte har lyckats lösa problemet med vår internetuppkoppling än. Vi pratade med dem senast idag och det verkar tyvärr som att en lösning kan dröja en bit in på nästa vecka, eventuellt längre. Givetvis finns det andra alternativa lösningar också, men de flesta innebär en markant ökad driftkostnad vilket är lite svårt att motivera då all drift (så när som på en donation av en givmild användare) betalas helt ur egen ficka.

8 tankar på “Fortfarande nere

  1. Sentinel

    Hoppsan. Fick just tillbaka mejlet antar att du har ny adress. Hör av dig så att jag kan mejla till din rätta adress. (Det gällde både en fråga och en annan sak.)

    Tack på förhand

    Sentinel

    Svara
  2. Peter Inläggets författare

    @Sentinel: info (dot) dagbok (dot) net ska fortfarande fungera eftersom den ligger på en annan server. Men jag skickade även ett svar från min Gmail-adress till din e-postadress. Kolla där. Kanske landade i spam-högen?

    Svara
  3. fanny

    hoppas jag kan få tag på mina gamla inlägg bara, jag har dem ingen annan stans, eller är det helt klart att sidan kommer tillbaka?

    Svara
  4. Peter Inläggets författare

    @fanny: Du behöver inte vara orolig, Dagbok.net kommer tillbaks så fort internetuppkopplingen är igång igen. Det finns inga planer på att lägga ner tjänsten, tvärtom.

    Svara
  5. Karpalo

    Jag har gått över till dagbok.se och där skriver jag samma som jag brukar…
    Alltså om kärlek och mina tråkiga dikter..
    Inget nytt förutom ny funna kärleken!
    Såg att många andra har tagit sig dit oxå! Tex. KENZA!
    //Eric

    Svara

Lämna en kommentar